reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Murínová

Júlia Murínová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka gymnázia a dúfam, že mi venujete trochu z vášho hodnotného času a prečítate si moje úvahy :) Rada si vypočujem aj kritiku, pretože práve tá posúva ďalej...Ale budem rada aj keď ma pochválite pretože to sa predsa len lepšie číta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Za čo môže taký stromček

Júlia Murínová

Za čo môže taký stromček

„A tak som znovu tu,“ pomyslel si chlapec a zadíval sa na chatrný, ale vysoký strom pred ním. Jeho kmeň bol tenučký, ale konáre nahusto poskladané až po samotný vrchol. Dnes sa mu to už musí podariť! Opatrne sa vyšplhal na prvý konár, pričom sa strom mierne pohojdal pod nečakanou váhou

  • 30. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 65x
  • 0
Debilné autá

Júlia Murínová

Debilné autá

Čo sa vyrovná strate milovaného človeka? Pravdepodobne nič na svete nedokáže nahradiť niečo, čo bolo pre nás naším svetom, naším všetkým. Potom samozrejme nikto nechápe, keď človek smúti za niekým, koho v skutočnosti takmer vôbec nepoznal.

  • 30. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 66x
  • 0
Kto pozná lazy

Júlia Murínová

Kto pozná lazy

Obedňajšie slnečné lúče sa zľahka dotýkali karosérie nášho auta a vďaka bielej farbe sa odrážali priamo do mojich očí. Letný vzduch bol horúci a v aute priam nedýchateľný, aj keď sme pootvárali všetky okná (otec tomu hovorí, že „klimatizácia“).

  • 30. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 86x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu